Filter:
In collaboration with VAR d.o.o. we have converted a Baoli ES15-N01 stacker into an automated guided vehicle. We retrofitted it with a sensor suite and an industrial CPU, which we interfaced to the drive system through the CAN bus. Autonomous operation is powered by our in-house software suite, integrated through the Robot Operating System (ROS). The vehicle is used for internal R&D activities and client demonstrations.
Funding: Internal R&D
Partner: VAR d.o.o.
Duration: November 2019 - ongoing
Our first forklift conversion was done on an Linde L14 in collaboration with RV Automation Technology Company Ltd., a young company based in Hong Kong, with a global presence. They performed the mechanical and electrical conversions, while we provided the software modules for autonomous navigation.
Funding: Private
Client: RV Automation (Hong Kong)
Duration: November 2018 - April 2019
We have been collaborating with the System Logistics R&D team on the development of advanced navigation algorithms for their new “SHARK” line of compact and versatile AGVs. Due to its sophisticated actuator configuration, it is capable of moving in all directions and working in narrow spaces. We have been involved in the development of localization, path following and calibration software components.
Our collaboration with FER in the context of the Specularia project is focused on developing autonomous mobility capabilities that will power the next generation of intelligent and flexible greenhouses.
We have developed complex algorithms used for optimizing greenhouse layout. An algorithm was developed for placing different plant cultures at optimal positions in a greenhouse. Optimal positions of each plant culture were calculated according to the conditions necessary for growing the culture and the conditions prevailing at each position in the greenhouse. An algorithm of automatic road map generation was developed and applied to the optimized greenhouse layout. An experiment was performed both in a realistic 3D environment and in a model greenhouse.
Funding: Internal R&D
Partner: FER
Duration: 2020 - ongoing
Naziv projekta: Softverski moduli za napredno autonomno gibanje vozila za prijenos tereta (Soft4AGV)
Opis projekta: Cilj projekta je prilagoditi i lansirati na tržište dva napredna softverska modula koja omogućuju autonomno gibanje vozila za prijenos tereta (AGV). Tržište AGV snažno raste uslijed globalizacije trgovine i proizvodnje te se proizvođači nalaze pred velikim izazovom snižavanja troškova i povećavanja efikasnosti. Uspješno lansiranje ovih proizvoda na tržište omogućiti će snažan rast poduzeću Romb Technologies te će otvoriti atraktivnu mogućnost zapošljavanja visokoobrazovanim kadrovima u Hrvatskoj.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Ukupna vrijednost projekta: 1.101.666,98 kn
EU sufinanciranje projekta: 791.567,67 kn
Razdoblje provedbe projekta: 01.10.2019. - 01.04.2021.
Osoba za kontakt: Damjan Miklić (info@romb-technologies.hr)
Za više informacija posjetite: https://strukturnifondovi.hr
Programme: Inovacijski vaučeri
Funding body: Mingor, HAMAG-BICRO
FAZA 1:
Naziv projekta: Metode računalnog vida za detekciju prepreka pri autonomnoj navigaciji logističkih vozila
Opis projekta: Cilj projekta je implementirati inovativno rješenje za navigaciju koristeći napredne metode računalnog vida. Tvrtka će u suradnji s Fakultetom elektrotehnike i računarstva odabrati potrebne senzore te razmjenom stručnog i tehničkog znanja razviti metode računalnog vida temeljene na strojnom učenju i umjetnoj inteligenciji koje će se koristiti za navigaciju u nestrukturiranim okolinama i detekciju specifičnih objekata (primjerice paleta).
Ukupna vrijednost projekta (HRK): 133.625,00, iznos koji sufinancira EU: 74.830,00
Razdoblje provedbe projekta: 16.04.2020. - 15.07.2020.
FAZA 2:
Naziv projekta: Metode računalnog vida za detekciju prepreka pri autonomnoj navigaciji logističkih vozila - Faza 2
Opis projekta: Cilj projekta je inovativno unaprijediti razvijeno rješenje za navigaciju koristeći napredne metode računalnog vida. Tvrtka će u suradnji s Fakultetom elektrotehnike i računarstva evaluirati metode optimizacije za poboljšanje i ubrzanje modela te metode za unaprjeđenje generalizacijske sposobnosti primjenom javno dostupnih skupova podataka za učenje. Rješenje dobiveno ovim projektom će se koristiti za navigaciju u nestrukturiranim okolinama i detekciju specifičnih objekata (primjerice paleta) u stvarnom vremenu. Kroz projekt očekuje se znatno unapređenje proizvoda, veća primjenjivost softverskih modula te povećanje konkurentnosti tvrtke na tržištu vozila za prijenos tereta.
Ukupna vrijednost projekta (HRK): 133.625,00, iznos koji sufinancira EU: 74.830,00
Razdoblje provedbe projekta: 27.01.2021. - 27.04.2021.
FAZA 3:
Naziv projekta: Metode računalnog vida za detekciju prepreka pri autonomnoj navigaciji logističkih vozila - Faza 3
Opis projekta: Cilj je projekta inovativno unaprijediti razvijeno rješenje za navigaciju koristeći napredne metode računalnog vida. Tvrtka je u suradnji s Fakultetom elektrotehnike i računarstva razvila mrežu za panoptičku segmentaciju, koja instancira i klasificira objekte od interesa. Razmotrene su metode za unapređenje pouzdanosti i brzine nove duboke mreže u cilju poboljšanja kvalitete odziva modela, za rad u stvarnom vremenu. Rješenje dobiveno ovim projektom koristit će se za navigaciju u nestrukturiranim okolinama.
Ukupna vrijednost projekta (HRK): 133.625,00, iznos koji sufinancira EU: 74.830,00
Razdoblje provedbe projekta: 22.10.2021. - 20.01.2022.
Programme: PoC7
Naziv projekta: Upravljački algoritam nove generacije za automatski vođena vozila za prijenos tereta (NXC-AGV)
Project abstact: The project aim was to develop and experimentally verify a new Automated Guided Vehicle (AGV) control system prototype. The proposed concept would further the automated AGV warehousing technology and will enable:
greater vehicle velocities while preserving the positioning precision
simpler commissioning, with fewer manual parameter adjustments
lower installed system unit costs
Project results: Developed MPC path following algorithm was proven to achieve higher precision and accuracy even at higher speeds, compared to the current state-of-the-art in the industry. We applied the solution for patent protection under application ID PCT/EP2019/085210.
Funding body: HAMAG-BICRO
Funding amount: 349,596.89 HRK
Project value: 502,844.81 HRK